A L L A - H J Ä R T A N S - D A G

haha, hej sofia

Idag på skolan var det kramring och man fick en godis♥
Det hände typ inget merrraaaaa på skolan.
Jag for till stallet och red amigo, gick inte bra alls hade ingen kontakt med bettet och min sits såg ut som en 800årig tants, jaa ni ser ju en fin bild framför er nu vaa?? men jag kan faktist skylla på att jag inte har ridit på typ2eller3 veckor..
Men det är bara att dra ett sträck över det och göra bättre nästagång, ellerhur?
Imorgon är det tjejhockycup typ och jag ska stå imål, vilma tvingade mej.. Dom hade ingen annan så jag ska stå då, kommer suga och förstöra för alla andra.. Tycker synd om dom redan nu, jag kommer släppa in 100mål eller nått jag sug och stå imål har inte ens stått ens förra året..
Gud så tråkigt inlägg, men har inget att skriva, vi hörs mer imorgon (om jag lever då, jag kanske har fått nån hård puck i huvet så att jag inte lever längre...)
HEJDÅ OCH GLAD ALLA HJÄRTANS DAG ELLER VA MAN NU SÄGER!♥


Lina

Nu är alla vinnare i dagens blogg utsedda!

Kolla om det blev du!! Blev det inte, svara på frågan i vinnare del 4, så kanske jag fixar föer tävlingar ^^

http://iinas.blogg.se

Kram



URL: http://iinas.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?