21Januari



Idag så vaknade jag vid 11 sen så for vi till farmor och farfar vid 12, för farfar fyller 65år idag så grattis!♥

Sen vi 1så for jag Amina Sofia och Hanna och såg på innebany match,trevligt.
Sen når den slutade så gick vi till Nelina, vi var typ där i 30minuter sen så for vi hem!

Har hunnit sova en stund, hade så himla ont i huvet..
Men justnu så sitter jag och ser på hockey.


Jag undrar vad ni skulle vilja se på min blogg, mycket biler? Hiss eller Diss? Mina åsiker? jaa vad som helst ni får bestämma! Skriv bara en liten kommentar, så ska jag försöka att göra det ni ber om!


Sofie

Shopping & Videoinlägg:D



URL: http://sofiebjornbom.blogg.se/


Stina

Hästar !!!. Du skriver aldrig om Cookie längre , är du inte kvar hos henne ? Har du någon annan häst du ska vara med iaf? Kram Stina



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?