Justin Bieber

Bilderna är hur dåliga som helst, men jag var ju inte där för att ta fina bilder utan för att få se  min största idol framträda. Jag har jätte många videor men eftersom videofy har gjort så att man inte kan lägga ut videosar på datorn utan måste göra det från mobilen så fungerar det inte, och orkar inte göra ett konto på youtube justnu, så ni får vänta.
Bara av att titta på bilderna så får jag typ gåshud, det var en av dem bästa dagarna i mitt liv och jag ville aldrig att konserten skulle ta slut. Men att få se min största idol som jag älskat älskat ända sen jag var liten var hur häftsgt som helst, det går inte med ord att beskriva känslan. Sen var det ju en bonus att jag fick se honom med Hanna och Sofia. Men jag tror det kommer vara svårt att toppa dethära, för det var så himla kul, och jag skulle gärna göra om det.
734361_490025727699640_1010135183_n.jpg (500×300)
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?