Kicks

 
Har behövt en ny foundation i typ över 1 månad, men har inte orkat att fara upp till stan för att köpa en ny, hehe. Men i Fredags så tog jag tag i saken så jag och mamma for upp till stan.
Jag har länge kört med Make up stores foundation men har inte varit helt nöjd med den så jag gick istället in på kicks för att köpa en ny från dem. Det bästa med dem är att dem har ett sånt stort utbud av smink produkter, dem har väldigt många märken all välja mellan vilket är ett stort +.                                                       
Jag fick hjälp av en jättegullig tjej som gav mig en hel sminking och en massa bra tips! Det som fick följa med mig hem blev en foundation från Dior och en primer från kicks egna sortiment. Har inte testat några av produkterna innan, men jag blev nöjd över resultatet efter att tjejen hade sminkat mig. Det bästa med foundationen är att den andas, så den täpper inte igen porer eller någonting sånt, jag tycker att det är jätteviktigt för annars blir huden så oren, och då vill man täcla igen orenheterna så det blir ännu värre, det går som bara runt i en ond cirkel. Men jag hoppas att min hud blir finare iallafall, även om det skulle vara bäst ifall jag inte hade något smink alls. 
 
Foundationen finns att köpa HÄR                                                                      
Primern finns att köpa HÄR





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?