20 Mars

En bild som Soffan fotade i julas någon gång.
Skolan slukar upp mitt liv just nu (som vanligt) så tiden till bloggen finns fortfarande inte. Blir något inlägg då och då, men jag måste verkligen fokusera på skolan och klara alla prov och nationella som vi börjat med nu.. Bara några månader kvar nu sen lovar jag er, mina få tappra läsare som fortfarande hänger kvar, att jag ska börja om att blogga som vanligt!
 
Detta har inte varit min dag idag, började med att jag skar mig själv imorse så att jag började blöda jätte mycket(jag få panik av blod..) sen så hade vi nationella då jag valde att skriva en krönika, den gick ju som den gick och sen som pricken över i:et så var det snöstorm då vi skulle cykla hem, väl hemma så var jag som en istapp.. Har bara varit trött idag jag egentligen bara velat sova bort hela dagen för dett har varit den värsta dagen på länge.
 
Efter middagen så for jag och mamma till Froddan, orkade verkligen inte rida för att jag var så himla trött och slut + att det typ var storm ute så jag longerade honom i 30 minuter, han var verkligen hur fin som helst och lyssnade jätte bra på mig. Världens bästa häst, han är verkligen så himla mysig och märker när jag är stressad och mår dåligt, idag så la han sin mule mot min axel och ville mysa,det gjorde verkligen min dag!♥ 


Elin Leppiaho

Men snyggaste syskonen!!!!



URL: http://elinleppiaho.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?