1 Juni


Äntligen så börjar det bli sommar, klockan är 7 och solen lyser, så jäkla härligt! 

Det var/är iallafall långhelg så vi slutade i torsdags. Har varit väldigt skönt behövde verkligen få vila upp mig! Är väldigt skoltrött, men det är bara 11 dagar kvar sen så slutar vi och får sommarlov, så det är bara att bita ihop dem här sista dagarna. Vi kommer typ inte göra någonting jobbigt heller i skolan då betygen sätts på onsdag! 

Igår så var jag hemma hela dagen, var till stallet och motionerade frodo, som gick väldigt bra han var pigg och bjöd på några bokningar och backutsparkar, snacka om nöjd häst,haha! När jag kom hem från stallet så fick jag magkramp så  kunde inte göra någonting, skulle egentligen fara ut med tjejerna men valde att vara hemma då jag inte ens kunde stå upp.. 

Imorgon så är det skola iallafall men vi har sovmorgon så veckan börjar perfekt! 
Vi hörs sen,puss.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?