13 Februari

 
Ser att bloggen har stått tom nu väldigt länge, men har inte riktigt haft tid till bloggandet så det har varit så mycket annat! Jag sa ett sista hejdå till Pamela som nog varit det jobbigaste i hela mitt liv, och sen så har skolan bombat oss med prov och läxor, så därav så har jag inte haft så mycket fritid..

Vi har även fått en ny häst i stallet, Frodo, och han är nog världens snällaste. Direkt man kommer till stallet så har han öronen framåt och kommer och hälsar på en. Sen så älskar han när man står och myser med honom, kelgrisen.
Kan försöka fota lite bilder på honom då jag får tid,och när det är ljust, så får ni se skönheten!
 
Nu ska jag plugga vidare till läxförhöret vi har imorgon, det blir alltid roligare att göra annat då man pluggar, hehe..





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?