Se på mig nu

 
 
 
Har fortfarande inga bilder i min dator, men imorgon så ska jag och Sofia ut och fota så då hoppas jag att det kommer in några nya bilder!! 
 
Dagarna har rullatpå som vanligt nästan ingenting har hänt. Har gjort bort en massa prov och även manöverkörningen som gick hur bra som helst! Hade verkligen gruvat mig för den men den var inte så svår som jag trodde att den skulle vara. I veckan så har jag även stadskörningen och ifall jag klarar den så är det bara att skriva provet och sen så har jag mitt moppekörkort, ahhh vad jag längtar att få köra vart jag vill utan att behöva fråga om skjus av mamma och pappa!!
 
Det var ju även valborgs i Onsdags och jag åt middag med tjejerna sen så for vi till koppar och var där hela kvällen. Jag kom även hem ganska tidigt så det var rätt skönt. Sen hela helgen så har jag typ bara tagit igen sömn som jag "missat", haha..
 
Nu ska jag lägga mig och se på vampire diaries, och sen så ska jag nog lägga mig ganska tidigt ikväll. Vi hörs sen, puss!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?