i en rosa helikopter ska jag flyga hem till dej..


Idag så väckte mamma mej klockan 11, var sjukt äckligt trött.. Sen så komm Maja och Wilma hit en stund, när dem for så åkte jag och mamma till stan och hämtade Angelica, sen bar det av till stallet, Jag fick börja rida på ett 3-delat äggbett(Jag tror det heter så..) jag har ju alltid ridit på de, men hon har aldrig velat gå iform med mig då, så angelica gick och hämade det andra tränset och där var det ett pelham bett, hon gick i fomr med det bettet, det är ju starkare också men jag ska nog börja använda det när jag rider dressyr för det fungerade perfekt!!:D

Vi åt tacos till middag, sen for mamma iväg på tjej-mys, och krille drogiväg till nån kompis och jag blev lämnad här, forever alone

Nu ska jag lägga mig ner och se på brides maids, otroligt sen på att se den, jotack jag vet.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?