something is wrong, tha penis is gone/ Sofia

hahaha rubriken ääägde, och sofias humor äger!;)


min kamra tycker om att ta såkallade "fjortis-bilder;)"

Idag så vaknade jag 10, for till stallet vid 12, Angelica skulle med egentligen med blev sjuk,stackarn. Men hon skulle med imrogon då jag rider dressyr kursen, jag tror hon skulle fota, det blir nog super!

Iallafall idag när jag var i stallet och skulle ta in Cookie från hagen så komm hon direkt,man brukar alltid behöva locka med mat, men icket denhära gången, då jag borstade henne så stod hon helt stilla och tyckte det var jätte skönt,sötponnyn♥
Då jag satte mig upp så var hon jättejätte pigg, men bev lugnare och lugnare. Hon tog vänster galoppen direkt jag tryckte dit skänkeln, hon hade jätte svårt med att ta vänster galoppen förra gången, men då var jag var lite otydlig också.. Men i form vill hon inte gå hon har huvet rakt upp i luften, men det är sånt man får träna på allt kan ju inte bli bra på engång, nått måste man ju träna på!
Men kan säga att hon är så underbart fin!

Jag komm hem klockan 3-4 nån gång då duchade jag sen komme sofia och hanna, vi såg på film och drack Fanta, hade almänt kul!

Känner att jag är jätte trött, ska nog göra en tidig kväll. Varför säger jag ens så då jag vet att jag somnar halv 1 inatt endå??

Gruvar mig tills skolan börjar om.. Längtar tills jag blir vuxen för då ska jag bli en svensk hollywood-fru, nya Maria Montazami♥ livet skulle bara leka då.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?