Hihi älskar livet

Älskar mitt gips till livet,99saker du måste göra innan du dör 1-bryta handleden så att du inte kan duscha själv eller få på dig dina vanliga tröjor:D:D #yolo #swag

Det är faktist riktigt skönt att ha lösenordsskyddad blogg för då får man uppdatera när man vill=jag aldrig bloggar.
Men nu gå vi ju i apåttan och läxorna tar över mitt liv,så jag sitter framför böckerna helatiden,är tyvärr inget party barn som festar varje dag utan jag är en nörd som pluggar och gö mina föräldrar stolta!!
Förövrigt som nu ni vet så har jag ju hunnit med att bryta min arm,så jag sover men blir aldrig pigg.Har faktist riktigt ont men kliistrar på ett leende på dagarna och låtsas som att allt är hel okej,men tror att jag beter mej lite tjurigt och  är lite otrevlig men så är livet! 
Saknar förövrigt min ponny som jag inte sett på mer än en vecka nu,måste fara till henne snart!
Tror detta inlägg blev långt,men ni är ju så duktiga att ni kan läsa!!♥♥♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?