Piggare än en groda som hoppat 26hopp

Jo klovkan är 12 och jag är pigg,min dag har bestått av häst sen morgonen till typ 3. Vi for upp till ridhuset och hopptränade,gick superb! Sen skulle vi tvätta dom och då kom en gubbe och började svära åt oss för att vi stog ivägen(?) haha han ägde iallafall! På eftermiddagen så for vi till morfar och Britt & firade britt som fyller år,grattisgrattis! och sen så for vi upp till ladan(ska försöka vara lite cool och säga som alla andra) och tittade på hockey.Skulle egentligen ha varit med vänninorna ikväll men jag kom hem så sent.. 
Imorgon vankas det lite mer födelsedags firande för då ska vi fira min kära fader som har fyllt år,och min mamma är ju då så snäll att hon planerar in det klockan 12på morgonen(?!?!?) kommer aldrig orka stiga upp så nu ligger jag och funderar ifall jag ska sova när alla är här eller om jag ska upp,justnu så lutar det åt att sova,hehehehe.
Nej nu ska jag avrunda detta inlägg,grattis till alla som orkat läsa mitt fladder inlägg! Vi höres någon vacker eller ful dag,hejspådejsmajskolv





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?