.

Idag satt jag, min familj och anda familjer och åt på en restaurang. Det satt en familj bakom oss som hade två söner som kanske var 5 år och en lillasyster som var kanske 1. Plötsligt så gör pojken någonting med sin lillasyster, som jag inte är riktigt helt säker på vad han gör men det ser ut som att han stoppar mat i hennes mun, mamman blir skit arg och börjar skrika åt honom gick sedan fram och SLOG honom hårt på benet så att han stod och höll där hon slog honom ett bra tag och var nära att börja gråta, alla andra runtom i restaurangen börjar titta konstigt på mamman. Jag blir skit sur och känner att jag bara vill drämma till henne i ansiktet men gör inte det för det skulle jag aldrig våga.. Men man slår då förihelvete inte sin son som är 5 år gammal så att han nästan börjar grina. Människor som slår sina barn ska fan inte ha barn. Man har ALDRIG någon anledning till att slå sina barn, barnmisshandel kallas det om jag kollade rätt senast.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?