Hej, det var längesen..


-

Idag så vaknade jag vid 10, hade så ont i halsen så jag vet inte vad.. Så jag steg upp då och tittade på tv, sen vid 12 så for jag till gummark och red cookie, bkev uteridning för det var en kurs inne i manegen. Så då red jag och Angelica gick brevid, det var skönt att få komma ut lite men Cookie testade mig lite, men det går nog bättre nästagång. Ska rida henne på en hoppkurs på onsdag , längtar!!
Sen så kom jag hem och åt sen så har jag inte gjort så mycket, hehe..

Imorgon så har vi nån kebabkväll med klassen så kommer typ hem vid åtta, stannar på skolen efter vi slutat..

Jag kanske hinner uppdatera bloggen men jag vet inte, ni ser ju.
                                                                                                                                                                  -JenniferBerglund





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?