Det här ser ljust ut ?


Visst tycker ni att uppdateringen är bra justnu ? Det tycker jag, elller hurvare ?
Nee men typ hela veckan har jag varit sjuk, haft feber och jätte ont i kroppen..
Men immoron är jag frisk, fick inte vara med nån idag för att jag var ju sjuk igår så min dag har bestått av att bråka med krille, reta han och jaa sånna saker man gör då man har tråkigt ;] haaha.
Men imorron så skulle jag kanske rida molly så tagga det. och sen så måste jag vara med kompisar har saknat dem så mycket!! Fick höra att sofia har skaffat en ny kamera så det var ju jättekul!!!!!!! :]

btw, så har nån smittat pappa,och det är inte jag *host*

                                                                                                                             harebra-JenniferBerglund


sofia

svar: men skicka ett sms när du vaknat så kan vi mötas nånstanns;)



URL: http://sofiadanielssons.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?