mycke till liv jotack javet

Dina bästa egenskaper: att jag är en snäll kompis
Dina sämsta egenskap: blir lätt arg..
Kroppsdel du har mest nytta av? hjärnan
Tror du på något? jag tror på mycket
Frisyr: pottfrilla
Ögonfärg: brungrön
Skostorlek? 38-39

Favoritfilm? Harry Potter
Favoritdag? lördag
Favoritklädesplagg? min scarf
Musiksmak: blandat
Öl eller vin? dricker inte
Till vem vill du säga "Fuck you" just nu? ingen
Senast film på bio: Jag saknar dig
Vilken tv-kanal är din favoritkanal? 5 canal+
Utövar/spelar du aktivt någon sport? Fotboll och rider på srk
Skriver du dagbok? nej
Bästa årstiden: Sommar

Tvättar du alltid händerna efter det att du har varit på toa? ja?
Favoritfärg: grön
Vad ville du bli när du var liten? prinsessa oxh polis trorjag
Blev du det? prinsessa, självklart;]
Katt eller hund? hund, är rädd för katter haha..
Vad är du rädd för? katter
Deppig eller glad? glad

Har du pojkvän/flickvän? nej
Är du kär? nej
Hur tidigt stiger du upp? halv sju
Vem/vilka vet mest om dig? sofia och frida
Vad har du på dig just nu? pyjamas
Hur många biologiska syskon har du? Ett
Vad är du allergisk mot? dej
Vänster eller högerhänt? höger
Favoritserie: criminal minds, haha
Gillar du att fotografera? ja

Sushi eller hamburgare?
hamburgare, har aldrig smakat sushi
Blyga eller framåt killar/tjejer? framåt
Har du någon tatuering alt. piercing?2hål i öronen
Har du magmuskler? självklart;]
Använder du smycken? ibland
Är du glad nu? ja
När grät du senast? vet inte
Hur många har du hånglat med?har tappat räkningen, haha;]
Var har du ont? i mitt knä





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?