igenigenochigen


©JenniferBerglund
men tjenare alla tuffingar!!!
Idag så ska vi ha släktkalas. Pappa fyllde typ 43igår? jag mamma och krille hadde hellt glömt bort att han fyllde år, haha..
Men jag hittade min kameraladdare, jag har letat den hela morron och den låg typ framför ögonen på mej hela tiden, kul
men igår så var jag ju med hanna amina och sofia:] vi satt och tittade på smink och vi ska typ beställa hem från el.f nästa månad!! kulkul!!♥
förässten så är mamma skylldig mej 100 svenska riksdaler för hon glömmde att göra en grej och då lovade hon mej 100kr, det är så jag tjänar mina pengar hahaha..
men nu ska jag gå och fixa håret och sminka mej!!

                                                                                                                             -JenniferBerglund






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?