9/12-12

Idag så har jag pluggat, skulle egentligen varit med Sofia ikväll men hon orkade inte så då ska jag snart sätta på en film och mysa med mig själv.
Förövrigt så suger livet just nu, känner mig rastlös för att jag typ inte kan göra någonting. Men imorgon så kommer jag troligtvis sätta mig upp på hästryggen sedan "olyckan", jag längtar riktigt mycket, men jag kommer att ta det i min egna takt då jag inte är helt säker på hur min hand kommer att vara, jag hoppas på att den vill sammarbeta med mig!
Nu ska jag kika på film sen ska jag nog sussa, behöver en tidigkväll och en bra start på nya veckan. Jag har 2 prov den här veckan, och jag hoppas att de är de sista på detta år!
 
♥världsbäst♥


vendela

varför så snygga??

Svar: Ja,varför??
Jennifer Berglund



URL: http://vendelanilzen.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?