frånvarande

 Har inte bloggat på jätte länge men har känt att jag inte har haft lust och har haft otroligt mycket i skolan och stallet! Men nu ska jag ta tag i det igen.
 
Idag är det julafton och min dag började med panik, tog på mig min klänning och så jag skulle dra upp dragkedjan så går klänningen sönder, det slutar med att jag och mamma står och skriker på varandra,hehe.. Men det var bara att ta av sig kläningen och komma på någonting annat, men det slutade bra iallafall! Mamma ska ringa till Nelly och be om pengarna tillbaka för klänningen var inte direkt billig och jag hade aldrig haft på mig den.. 
Dagen slutade iallafall perfekt fick typ hela min önskelista. En Iphone5,spotify,presentkort och en massa mera!
Nu så kommer jag bara vänta på min födelsedag som är om några dagar. 
Nu ska jag sova, vi hörs kanske imorgon? KYSS





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?