Fredag den 13:onde

Idag började vi 8, ganska chill dag.. haha chill??
Vi slutade 2, vi slutade halv4 förra året så lite bättre!

När jag kom hem så var jag med kompisar, men va bara med dom tills 3, sen for jag till plutten♥
Det var typ snöstrom i gummark, så kakan ville in! Hon blev jätte glad då jag hämtade in henne, söthesten!
Jag tänkte rida barbacka inne, men hon var helt uppjagad för det var några som llongerade, hon vart typ livrädd..
Så jag satt upp typ 1minut, sen gick jag med henne, tränade henne med att backa och lyssna på mig, men det gick inte så jättebra.. Ska fråga Angelica ifall vi kan vara där samtidigt nån gång och hon kan visa mej hur man longerar!
Skulle vara sjukt kul att lära sej det!

Men ville bara säga att jag är sjukt ledsen att jag inte har uppdaterat något på typ 5dagar? Men skolan har böörjag om och jag har varit i stallet, så jag har inte hunnit, men ska blogga bättre nästa vecka det kan jag lova!

Nu ska jag spela sims, så sovgott♥


we♥it.com





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?