hejsan


chttar med denna b-rud nu på "fejjan"

Idag på skolan gjorde vi typ inte så mycket. Eller joo på gympan så var jag och Sofia jätte oseriösa och gympaläraren fick typ damp på oss, hahaa doog typ ni skulle ha sett vad vi skulle göra..

Jag och Marcus gick till John och mätte oss, trodde han skulle vara kortare än mej, 1centimeter.. Är skylldig han en 5:a nu också, jag ska alltid ha på mej mina svarta skor för då får jag vara längre än han, haha.. Ska börja äta långfil, då blirjag lång, eller så inte. Men Marcus kommer alltid att vara plutten(han har fått ett smeknamn av mej)

Förövrigt så ligger halva familjen sjuk, men jag är ju "superman" så jag är frisk, pappa med. Det är bara veklingarna som är sjuka(det vill säga mamma och krille)

Men gud så ointressant inlägg, har ingenting att berätta egentligen, ska till ridklubben och rida lektion, det var ett bra tagsen jag red lektion för jag var ju sjuk förra veckan..

Kan skriva mer ikväll om jag orkar annars skriver jag imorgonom hur det gick på ridningen!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?