Igår, ikväll&imorgon

Igår så spenderade jag min dag med hanna, vi såg på tv åt glass och hade jätt mysigt. Det måste göras om!♥
& på kvällen gjorde jag ingenting.. var jätte trött.

Idag så var jag med pappa på dagen, hade typ inte sett han på 4dygn för att han jobbat så mycket, men sånt händer ibland. Sen så var jag med Sofia ikväll, hon åt här och vi pratade, såg film, flamsade.. Som vanligt då, haha..
Nej men det var riktigt kul, var jätte längesen jag var med henne själv känns det som..♥

Imorgon så far päronen till Umeå, så dom väcket mej 10 trorja. Sen vi ett så far jag till kakan och fixar med henne, erik,hanna.kusin sofia och sofia skulle följa med så det blir nog kul, Sofia skulle även fota mej och Cookie så ni får nog se på nån bild, om dem blir bra;]

Jag kanske kommer uppdatera imorgon kväll, jag skulle nog sova hos Sofia då, så det kanske inte blir nåt inlägg.. Vi hörs sen pusspuss

we♥it





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?