Svar till Stina!



Jag skriver aldrig om Cookie för att hon lämnades tillbaka till sin förra ägare i Tisdags, jag har inte skrivit om det eftersom jag tyckte att det var jätte jobbigt.. Men nu får ni veta!

Ja, jag ska kanske börja sköta Angelicas andra häst, Armania. Hon trorjag skulle stå i Gummark, men står inte där än. Ska fara och prova rida henne när hon står i där.

Jag har ju inte skrivit någonting om hästar eftersom jag inte haft någon att rida, men självklart ska jag kunna börja skriva om det när jag börjar om igen!

Jo jag funderar på att starta en blogg som jag bara skriver om hästar, eftersom att alla inte är så intresserade av hästar, vad tycker ni? Självklart bloggar jag ju somvanligt på denhära bloggen! Nu får ni bestämma, skriv bara in en snabb lite kommentar för jag gör som ni vill!!



Kajsa

Ska du rida hennes nya? Jag ville och maila henne om med ryttare men hon sa jag var för liten men du är väll också bara 13år? Hon är iaf jätte jätte fin åh får jag inte följa dig då du ska dit någon gång?



URL:


Linnea [Fotoblogg]

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM



URL: http://linneaphoto.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?