Fuck

Jag kan inte hitta min kamera överladdare,så de är därför ni inte får nya bilder:(

känner att uppdateringarna kommer&går.. Min blogg är också död justnu, måste fixa en ny design men jag orkar aldrig, hehe;) 
Nej men jag sover typ bort hela dagarna om jag inte har Pamela också är jag med kompisar på kvällen, jo så ser mitt tråkiga liv ut!
Vet inte alls vad jag ska skriva om, den 13:onde Juli så far vi till Barcelona och är där i en vecka så då så får ni ju inte så mycket uppdatering. Några dagar efter det så åker jag till Göteborg med Sofia och är där i fem dagar så då får ni inte heller uppdatering!
Funderar på att ta en bloggpause det är ju sommar och jag vill vara med kompisar och vara ute iställer för att sitta inne vid datorn. 
Men vi får se kommer ett inlägg snart då jag bestämt mej.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?