Bus

Ikväll blir det en lugn hemmakväll för mig, har så sjukt ont i kroppen.
For upp till ridhuset med Pamela idag, började med att rida dressyr och det gick jättejätte bra, hon var hur fin som helst!
sen skulle jag spola av henne, hon sparkade bakut, backade på mig, gick över mig osv.
Det stod flera människor där och Pamela skötte sig inte alls!! Men det som är kul är att folk känner igen henne, hon stoff på ridskolan för typ 6 år sedan!! 
Men efter alla händelser så slutade det bra, Ancha hjälpte mig och Pamela stod hur stilla som helst och vi fick spola henne utan några som helst problem. Så jag fick fara hem glad iallafall!! Men nu är jag hur slut som helst, en hel dag i stallet med bråkig ponny är inte hur lätt som helst, haha..
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?