Semester

Har inte skrivit på flera veckor, men tiden har inte funnits till att skriva här. Jag går i 8 har prov, läxförhör och även en häst att ta hand om och skolan går först sen så prioriterar jag hellre att vara i stallet än att sitta vid datorn!
Men nu ska jag försöka hitta lite tid till bloggen också, jag tror min käre vän Sofia skulle fixa någon ny design till mig, så det är ju väldigt snällt av henne!!
Justnu så är jag i Teneriffa, har varit här sen i onsdags, vi åkte från Arlanda klockan tidigt på morgonen och var framme klockan 12 i Teneriffa,är hur jävla skönt som helst med värme och semester!! Även om jag inte kan påstå att vädret varit på vår sida.. Vi åker hemåt på onsdag och kommer landa vid 11-tiden på kvällen och ska sedan bila hem, så jag får även vara ledig på Tordagen. Men nu ska jag njuta och skriver när jag kommit hem till kylan.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?