Uncover

Känner att jag inte alls varit så aktiv här, har helt enkelt haft för mycket för mig för att få hinna sitta vid datorn.
Under tiden som jag varit borta så har jag antingen varit i stallet, pluggat eller varit med kompisar. Låg även sjuk en hel vecka så jag bara låg och sov och ingenting kul hände i mitt liv.
Sofia har även fotat vintriga bilder på mig och Pamela, men Pamela var inte alls sugen på att bli fotat så vi fick bara några få bilder som vart bra, men vad säger man hon är ju ett sto som vet vad  hon vill. Ni kan få se några bilder i nästa inlägg!
I onsdags så han jag även med och slå huvudet när vi åkte skidor, mamma tvingade mig att fara hem  då hon var jätte orolig att jag hade fått en hjärnskakning, vi for då inte och kolla upp det då jag inte orkade med det.
Igår så var vi lediga och min dag bestog av sovmorgon för att senare fara till stallet, när jag kom hem därifrån så pluggade jag till engelskan och no-provet.

Såhär ser typ mina dagar ut, inte så intressant då de mest består av pluggplugg&plugg! Ikväll kommer brudarna hit och imorgon så ska jag till stallet och släppa ut hästarna och göra pamela för att sedan stressa upp till stan och vara där 10 för sminkning, senare blir det att titta på Krilles match, efter det blir de att gratta farmor som fyller år och senare fara upp till stan igen och se på bio med mina 2 fina, kommer alltså ha ett fullspeckat schema imorgon och det känns faktist skönt,haha.
ett smakprov, resten kommer lite senare. www.sofiadanielssons.blogg.se
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?