.

Blir hemma från skolan imorgon då jag har spytt idag. Är verkligen jätte ledsen för att jag missade valborgs igår och låg och tjurade hemma, hatar att vara magsjuk!! Men jag sov typ hela kvällen vaknade bara när mamma och pappa kom hem, dem är ju inte alls så smidiga utan började ropa på mig direkt dem kom hem,haha tur dem är gulliga iallafall!!
 
Ska skriva om konserten och utlandet snart, tror det blir imorgon men det beror på ifall min dator vill samarbeta den har ju bara stängt av sig direkt jag startat den.. Men ska försöka få igång den!!
 
I helgen står det bara stall i min kalender och det känns skönt, egentid. Måse även upp till stan en snabbis, skulle egentligen upp på fredag med Sofia, men då jag var tvungen att ta höstarna så vet jag inte om jag hinner, så får nog ta det på Lördag, måse iallafall upp för min vårjacka har hamnat på soptippen och jag behöver verkligen en ny. Nu ska jag sova,godnatt!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?